Inner Banner
اخبار
امتیاز دهید :

آرتروز کشنده نیست اما زندگی را مختل می‌کند

آرتروز کشنده نیست اما زندگی را مختل می‌کند
تاریخ : ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ / تعداد بازدید : 889 منبع:فارس

سید محسن میربد صبح امروز در نشست مطبوعاتی همایش ملی استئوآرتریت اظهار کرد: یکی از بیماری‌هایی که مردم ما با آن بسیار درگیر می‌شوند بیماری قلبی و بعد بیماری‌های دیگر مثل استئوآرتریت است، این بیماری‌ها علاوه بر هزینه‌های زیادی که دارد در زندگی مردم بسیار تأثیرگذار است.

وی افزود: طبق پژوهشی در سال 2009 در کشور آمریکا متوسط سالیانه برای هر بیمار، حدود هزار و 400 دلار بوده که بر همین اساس قرن 21 را قرن بیماری آرتروز اعلام کردند، همان‌طور که ما هم در جامعه می‌بینیم این بیماری روز به روز در جامعه پیشرفت می‌کند.

دبیر اجرایی همایش ملی استئوآرتریت با بیان اینکه استئوآرتریت (آرتروز) کشنده نیست اما زندگی را مختل می‌کند، گفت: کنگره استئوآرتریت یک کنگره فرا رشته‌ای است، کلیه تخصص‌ها درگیر این موضوع می‌شوند و غالب تخصص‌های پزشکی، پیراپزشکی و... به شکلی با این‌گونه بیماران در ارتباط هستند به همین دلیل هدف این کنگره ایجاد وفاق بین تخصص‌ها است تا این متخصصان در کنار هم به یک سیاست‌گذاری برسند و حاصل آن برای مردم باشد.

میربد در رابطه با هدف همایش عنوان کرد: به دنبال ایجاد پیامی در جامعه هستیم تا زمان‌های بروز بیماری را به تأخیر بیندازیم تا فرد در زندگی استقلال داشته باشد و علاوه بر فشار‌های مالی، به خاطر بیماری دچار وابستگی به افراد دیگر نشود.





ارسال نظر
captcha
ارسال نظر
captcha
ارسال نظر