Inner Banner
مقالات
امتیاز دهید :

معرفی محصولات آدور و راهنمای جامع خرید

معرفی محصولات آدور و راهنمای جامع خرید
تاریخ : ۱۳۹۹/۰۸/۱۱ / تعداد بازدید : 14145

 یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در طول زندگی ممکن است با آن روبرو شویم، انتخاب و خرید محصولات طبی مانند: زانو بند، شانه بند و ... در زمان ابتلا به بیماری و یا عارضه‌های خاص هستند. از این محصولات معمولا برای کاهش میزان درد و یا تغییر شکل و فرم زندگی استفاده می‌کنیم. در واقع منظور از تغییر شکل و فرم زندگی، تغییر عادت‌های نادرستی‌ست که می‌‌تواند دلیل اصلی برخی بیماری‌ها و عارضه‌ها باشد محصولاتی که قدرت برگرداندن سلامت بخشی از اعضای بدن را برعهده دارند.

 اما آیا خرید محصولات طبی بدون فکر انجام می‌گیرد؟ یکی از مشکلات اساسی که افراد بعد از استفاده‌ طولانی مدت از این محصولات با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، عدم تغییر است. در واقع انتخاب یک محصول نامناسب خطر افزایش درد و یا افزایش علائم بیماری را با خود در پی خواهد داشت.

فراموش نکنید که انتخاب دقیق و مناسب محصولات طبی این امکان را به ما می‌دهند که بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن از دردهای آزاردهنده خلاص شویم.

 ما در این مقاله سعی کرده‌ایم تا بهترین و موثرترین راهکارهای انتخاب محصولات طبی را برای شما مورد بررسی قرار دهیم.

 

محصولات طبی آدور

 

شرکت آدور با هدف افزایش آگاهی و بهبود سطح سلامت افراد جامعه شروع به تولید و توزیع محصولات طبی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا کرده است.

زانبوبند طبی آدور

محصولات طبی برند آدور در چهار بخش: ساپورت‌های تنه، ساپورت‌های پا، ساپورت‌های گردن و ساپورت‌های دست تقسیم‌بندی شده است.

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم انتخاب درست و دقیق محصولات طبی این امکان را به ما می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن دوره درمان را طی کنیم.

 

ساپورت‌های گردن

در واقع این نوع از ساپورت‌ها وظیفه‌ی نگهداری و مراقبت از بخش گردن و سر افراد بیمار را دارند. افرادی که دچار عارضه شده‌اند با استفاده از ساپورت‌های گردن می‌توانند به راحتی طول درمان و میزان درد را کاهش دهند. ساپورت‌های گردن با ایجاد فشارهای یکسان بر قسمت آسیب‌دیده، شرایط و طول دوره درمان را برای افراد راحت‌تر می‌کنند.

انواع ساپورت‌های گردن آدور عبارتند از:

  • گردن بند طبی نرم

    گردن بند طبی نرم، گردن را محکم نگه داشته و حرکات آن را محدود می‌کند. موارد مصرف این نوع گردن بند هنگام ابتلا به آرتروز خفیف مهره‌های گردن است.

  • گردن بند طبی سخت

    گردن بند طبی سخت، گردن را کاملا محدود می‌کند، اما فشار زیادی را بر پایه گردن نمی‌آورد. موارد مصرف این نوع گردن بند هنگام ابتلا به آرتروز شدید، سندروم ریشه اعصاب گردنی، ابتلا به آسیب بافت نرم گردن و ابتلا به فتق دیسک بین مهره‌ای است.

  • گردن بند طبی سخت چانه دار

    گردن بند طبی سخت چانه دار، محدودیت بسیار زیادی را برای گردن ایجاد می‌کند و چانه را محکم نگه می‌دارد. موارد مصرف این نوع گردن بند هنگام ابتلا به آرتریت روماتونید، شکستگی‌های مهره‌های گردنی و لغزش مهره گردن است.

     

     

  • گردن بند فیلادلفیا (نای باز)

    این محصول بیشترین سطح کنترل حرکات عضلات و ستون فقرات گردن را دارا است. موارد مصرف گردن بند نای باز هنگام ابتلا به ضایعات شدید گردنی در حوادث و تصادفات و هنگام ابتلا به شکستگی‌های پایدار است.

  • گردن بند طبی فیلادلفیا

    تفاوت گردن بند طبی فیلادلفیا با نوع نای باز تنها در موارد مصرف آن است. از این نوع محصول در هنگام ابتلا به ضایعات شدید گردنی، ابتلا به شکستگی‌های پایدار، ابتلا به آرتروز شدید مهره‌های گردن و ابتلا به فتق دیسک استفاده می‌شود.

     

     

    ساپورت‌های دست

    ساپورت‌‌های دست در واقع یکی از اصلی‌ترین اکسسوری‌های سلامت به حساب می‌آیند. وظیفه اصلی این نوع از ساپورت‌ها در واقع نگهداری و ایجاد فشار متناسب به سطح آسیب‌دیدگی برای درمان سریع است. ساپورت‌های دست در مدل‌های مختلف و بر اساس بیماری‌های مختلف تولید و توزیع می‌شوند.

    انواع ساپورت‌های دست آدور عبارتند از:

  • مچ بند ورزشی

    این محصول با اعمال فشار بر روی تاندون‌هایی که از روی مچ رد می‌شوند باعث بهبود عملکرد مچ و کاهش اعمال فشار بر روی استخوان‌های مچ دست می‌شود. موارد مصرف مچ بند ورزشی برای جلوگیری از التهاب تاندون‌ها، کاهش فشار اعمال شده بر روی استخوان و جلوگیری از آسیب مچ افرادی که ورزش‌های سنگین می‌کنند، است. برای خرید مچ بند طبی به اصلی مچ بند مراجعه کنید.

     

  • مچ بند آتل دار

    این محصول حرکات مچ دست را تا حد بسیار زیادی محدود می‌کند و اجازه حرکت و چرخش را به مچ دست نمی‌دهد. این محصول دارای یک آتل سخت آلومینیومی است که می‌تواند بهترین زاویه را برای مچ دست فراهم کند. موارد مصرف مچ بند آتل دار برای جلوگیری از کشیدگی تاندون‌ها، درمان و پیشگیری از ابتلا به کشیدگی تاندون‌های مچ و درمان سندروم تونل کارپال است.

  • شست بند آتل دار

    شست دست فعالیت بسیار زیادی دارد و در واقع می‌توان گفت که شست عمده فعالیت در دست را بر عهده دارد. این محصول در واقع وظیفه محدود کردن حرکات انگشت شست را دارد. موارد مصرف شست بند آتل دارد برای درمان شکستگی‌های خفیف، پیشگیری از ابتلا به کشیدگی تاندون شست است.

  • آرنج بند نئوپرنی

    مفاصل آرنج یکی از آسیب‌پذیر مفصل‌های بدن هستند که در برابر حرکات تکراری آسیب شدید می‌بینند. این محصول در واقع چرخش مفاصل آرنج را آسان می‌کنند. موارد مصرف آرنج بند نئوپرنی برای جلوگیری از کشیدگی تاندون‌ها، بوریست‌ها و فیبرهای عضلانی است.

  • آویز دست گردنی با بازوبند الحاقی

    این محصول برای محافظت از ساعد و مچ دست مناسب است. آویز دست گردنی معمولا در زمانی استفاده می‌شود که بیمار نیاز دارد تا وزن دست خود را بر روی گردن بیندازد مانند زمان‌هایی که دست به صورت کامل دچار شکستگی می‌شود.

  • مچ بند الاستیک آتل دار دو طرفه

    از این محصول در زمان شکستگی یا دردهای شدید مچ دست استفاده می‌شود. مچ بند آتل دار دو طرفه در واقع به دلیل دارا بودن آتل سخت آلومینیومی حرکات مچ دست را محدود می‌کند و زاویه مناسب را برای استراحت مچ دست فراهم می‌کند. موارد مصرف مچ بند الاستیک آتل دار دو طرفه برای درمان سندروم تونل کارپال، جلوگیری از کشیدگی تاندون است.

     

    ساپورت‌های تنه
    ساپورت‌های تنه از آن دسته محصولات هستند که در کنار برعهده داشتن سلامت بیماران، نحوه‌ و فرم زندگی افراد را نیز تغییر می‌دهند. تغییر فرم زندگی به آن معنا است که در نحوه نشستن و یا راه رفتن افراد تاثیر مفیدی می‌گذارد.

  • البته برخی از این ساپورت‌ها نیز مختص افرادی‌ست که به تازگی 9 ماهه بارداری را به پایان رسانده‌اند و برای بازگشت به دوران قبل بارداری از برخی شکم بندها استفاده می‌کنند.

    انواع ساپورت‌های تنه آدور عبارتند از:

     

  • شکم بند لاغری نئوپرنی

    این محصول با اعمال فشار بر روی شکم باعث می‌شود تا شکم در کمترین حجم خود قرار بگیرد و فشار کمتری به ستون فقرات وارد کند. شکم بند لاغری نئوپرنی برای ایجاد تعریق و تسریع لاغری هم انتخابی مناسب است.

  • شانه بازوبند نئوپرنی

    این محصول سبب حمایت کامل بازو و مفصل شانه می‌شود. ورزشکاران و یا بیمارانی که به بیماری شانه درد و ... مبتلا شده‌اند می‌توانند با استفاده از این محصولات به تدریج سلامت خود را به دست بیاورند. اکثر افرادی که می‌توانند از شانه بازوبند نئوپرنی استفاده کنند، افرادی هستند که ورزش‌های سنگین و حرفه‌ای انجام می‌دهند افرادی که سابقه دررفتگی شانه را دارند.

  • شکم بند تمام کش قابل تنظیم صادراتی

    استفاده از این محصول باعث پیشگیری از تورم و تسریع شکل‌گیری مجدد پوست شکم می‌شود. افرادی که از این نوع شکم بند استفاده می‌کنند افرادی هستند که، به تازگی زایمان طبیعی داشته‌اند و یا جراحی‌های شکم مانند لیپوساکشن و سزارین داشته‌‌اند.

  • قوز بند پل دار نئوپرنی

    این محصول یکی از انواع محصولات طبی است که تاثیر بسیار زیادی در تغییر نحوه زندگی افراد دارد. با استفاده از این محصول افراد می‌توانند عادات غلط نشستن را اصلاح کنند. قوز بند نئوپرنی با جلوگیری از فشار موضعی بر ستون فقرات، بهترین و مناسب‌ترین حالت نشستن و ایستادن را برای افراد آماده می‌کند.

  • کمربند طبی نرم

    وظیفه اصلی این محصول محدود کردن زوایای حرکتی کمر است. کمربند طبی با گرم نگه داشتن کمر باعث درمان کمردردهای خفیف و اسپاسم عضلات می‌شود. از طرف دیگر کمربندهای طبی نرم با ایجاد فشار بر ناحیه شکم باعث ایجاد تعادل در مرکز ثقل بدن می‌شوند. موارد مصرف کمربند طبی نرم برای درمان کمر دردهای خفیف، پیشگیری از ابتلا به دیسک و آرتروز و کاهش فشار وارده بر روی مهره‌ها می‌شوند.

  • کمربند طبی سخت نئوپرنی پد دار (با آتل پلی آمید)

    وظیفه اصلی این محصول حمایت بیشتر از مهره‌‌های 4 و 5 و 6 است. این کمربند به درمان کمر دردهای شدید، اسپاسم عضلات کمر و حفاظت از ستون فقرات در برابر ضربه کمک می‌کند. البته اگر جز افرادی هستید که به بیماری‌هایی مانند فتق دیسک و یا آرتروز کمر مبتلا هستید؛ به هیچ عنوان از این محصول استفاده نکنید.

     

    ساپورت‌های پا آدور
    ساپورت‌های پا یکی از انواع اکسسوری‌های سلامت هستند که وظیفه اصلی آن‌ها نگهداری، مراقبت و بازگرداندن سلامتی به افراد است. این محصولات با اعمال فشارهای مناسب و دقیق بر روی بخش‌های آسیب دیده سعی دارند تا طول دوره درمان را تسریع ببخشند.


 


  • زانوبند قابل تنظیم با کشکک باز

    این محصول در واقع برای کاهش فشار وارده بر اطراف زانو استفاده می‌شود. در بعضی اوقات زانوها به علت حساس و یا تضعیف شدن، نیروی لازم برای راه رفتن را ندارند، به همین علت، استفاده از محصولات طبی مانند زانوبند قابل تنظیم با کشکک باز مقاومت زانو را افزایش می‌دهد و از تغییر فرم آن جلوگیری می‌کند.


 


  • زانوبند با مفصل مدرج

    این محصول با توجه به دارا بودن مفصل قابل تنظیم این اجازه را به افراد بیمار می‌دهد تا محدودیت حرکتی مورد نیاز مفصل زانو را مشخص کنند. زانوبند با مفصل مدرج به کمک بندهایی که در بالا و پایین محصول قرار دارد، فشار وارده بر روی زانو را کنترل می‌کند.


 


  • زانوبند نئوپرنی چهار فنره

    یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های این محصول کاهش فشار وارده بر روی زانو است. در واقع کشکک باز این زانوبند و پد دور کشکک مقدار زیادی از فشار روی زانو را کاهش می‌دهد و باعث حمایت بسیار زیاد از زانو می‌شود. افرادی که دچار آرتروزهای مفصل پتلو فمورال هستند می‌توانند برای درمان از زانوبند چهار فنره استفاده کنند.

     

  • قوزک بند نئوپرنی با کش ساپورت لیگامانی

این محصول مناسب افرادی‌ست که قوزک‌های ضعیفی دارند. قوزک بند نئوپرنی با کش ساپورت لیگمانی با کنترل حرکات جانبی از امکان آسیب رساندن به عضو جلوگیری کرده و جریان خون را افزایش می‌دهد و درد را تسکین می‌بخشد.

 

 

نحوه خرید محصولات آدور

محصولات کمک‌رسان و سلامت محور آدور را می‌توانید به راحتی از تمامی داروخانه‌های سرار کشور خریداری کنید. البته فراموش نکنید برای اطلاعات دقیق‌تر از داروخانه‌هایی که محصولات آدور را به فروش می‌رسانند می‌توانید، بخش عاملیت‌های فروش را در سایت آدور مطالعه کنید و از نزدیک‌ترین داروخانه محصولات طبی آدور را خریداری کنید.

مچ بند طبی آدور

نکته حائز اهمیتی که قبل از خرید محصولات آدور آن را باید رعایت کنید، اطلاعات کافی و مناسب از بیماری و یا مشکلی‌ست که به آن مبتلا هستید.

 

نحوه خرید اینترنتی محصولات آدور

 

شما می‌توانید همانطور که در خانه هستید و بدون حضور در داروخانه‌ها، محصولات طبی آدور را خریداری کنید. کافی‌ست وارد وب‌سایت آدور شوید، نام کاربری خود را ثبت کنید و سپس محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید. در این قسمت راهنمای سایز هر محصول را به درستی بخوانید و سپس بر روی گزینه اضافه شدن به سبد خرید کلیک کنید. در این قسمت باید اطلاعات درست و دقیق خود را مانند آدرس دقیق پستی، نحوه ارسال و ... را انتخاب کنید. اکنون تنها باید نحوه پرداخت محصول را انتخاب کنید و پس از پرداخت منتظر ارسال کالا از طرف برند آدور باشید.

 

اهداف آدور

 

آدور با شعار «سلامت شما، تعهد ماست» مسئولیت مهم سلامتی شما را بر عهده گرفته و در این مسیر، تمام تلاش خود را برای به‌روزکردن دانش، تولید محصولات باکیفیت و توزیع این محصولات با بهترین قیمت در سرتاسر ایران به کار گرفته است تا همه اقشار جامعه بتوانند از این محصولات استفاده کنند.

واحد کنترل کیفیت آدور مجهز به پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا وظیفه اطمینان حاصل کردن از کیفیت محصولات خط تولید را برعهده دارد و به گفته مشتریان، لوازم ارتوپدی و کمک درمانی آدور، جزو بهترین محصولات از نظر کیفیت در بازار هستند.

یکی از مهم‌ترین اهداف آدور، ایجاد بازار جهانی و حضور کالاهای ایرانی و مطرح شدن برندهای ایرانی در سطح بین‌المللی و منطبق با استانداردها و سطح کیفی جهانی است که با پشتکار پرسنل خدوم و تلاشگر آدور محقق شده است.

 

مسئولیت اجتماعی آدور

آدور همچنین در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، اقدام به راه‌اندازی مجله اطلاع‌رسانی و آموزشی در وب‌سایت رسمی خود نموده است تا دانش‌پژوهان بتوانند اطلاعات به‌روز و مستند در زمینه تجهیزات پزشکی و ورزشی ارتوپدی کسب نموده و از مطالب این بخش برای موارد تحقیقاتی و آموزشی بهره‌برداری نمایند.

 

تعهد آدور

جلب رضایت تک‌تک مصرف‌کنندگان، به وجود آوردن فرهنگ استفاده صحیح از محصولات ارتوپدی به منظور جلوگیری از بروز صدمات جبران‌ناپذیر ناشی از استفاده نادرست و در نهایت عهده‌دار شدن سلامتی مردم عزیز ایران، جزو تعهدات مجموعه آدور به شمار می‌رود.





ارسال نظر
محمد سهیلی 3 سال قبل
لغو
پاسخ
2-

من و خونوادم بعضی از این محصولاتو استفاده کردیم و بسیار راضی بودیم

ادمین 3 سال قبل
1-

سلام . وقت بخیر خیلی خوشحالیم که از محصولات طبی آدور راضی هستین.